Sie sind hier: Startseite > Gästebuch

Gästebuch

 

Viren...
05.04.2017
08:37:48

email.png machine.png 
Edmond 
Am letzten Montag konnten wir einen tollen Vortrag über Viren und Co. im Club geniessen. Mit dem Film wurde wir in die 'Unterwelt' des Internets geführt. Vieles ist jetzt verständlicher - oder auch nicht, unter dem Motto 'je mehr ich weiss, desto weniger weiss ich. Ein grosses Dankeschön an Peter Hunziger für den interessanten Vortrag und die Beantwortung unserer vielen Fragen. 

Im Verein bisch debii? weiss ned
15.02.2017
21:07:35

email.png machine.png 
Gudrun 
Montagabend, 13.2.2017 GV hab ich mich gefragt: bin ich in dem Verein dabei oder möchte ich überhaupt noch dabei sein?
Zufällig bin heute auf das Gedicht von Stefan Pflaum, alemannischer Mundart Dichter gestossen :
Im Verein bisch im Verein
g`hörsch dezu,bisch ni allein,
aber zerscht muesch Mitglied sii.
Zahlsch de Biitrag, blibsch debii.
Wirsch denno als Mitglied zählt,
viellicht in de Beirat gwählt,
oder gar zum Vorstand gmacht,
so kann's kumme über Nacht.
De Verein macht in Kultur,
schützt Fledermiis und Reschtnatur,
setzt sich ii bim Umwelt schone,
pflegt halb doodi Traditione.
Spiel un Danz un Gselligkeit
sin Vereinszweck wit un breit.
Trommle, fiedle,intrigiere,
im Verein wird diskutiert
bis mancher no d Geduld verliert
und fascht jed,s Johr des kummt vor,
hen sich zwei oder meh in de Hoor.
Der will des un die will sell,
do vergoht d Vereinsluscht schnell.
Doch wo viele Mensche hocke,
muess mr au mol zämme rucke.
Im Verein bisch ni allein.
selleweg bisch im Verein.
Ja und jetzt - Vereinsleben ist nicht einfach.
Hoffe das Gedicht verstehen auch nicht Schwaben.
 

kuderwälsch oder dütsch
04.02.2017
00:45:51

email.png machine.png 
Schmidli 
liebe, liebe rolf,
eigentlig ha-n-i nid welle uff di bytrag antwort gä, aber es macht mr schpass das zmache.
i ka nüt drfür wenn de unfähig bisch BASELDYTSCH z'verschtoo, mi liebe das isch baseldytsch und zuedämm duesch immer zerscht alles in papierkorb wärfe und erscht denn lääse????????? wiso weisch denn das es kuderwälsch isch wenn s automatisch in papierkorb wandered, komisch oder.
e ganz liebe gruess vom fredi 

Herbstausflug
12.09.2016
23:24:59

email.png machine.png 
Gudrun 
Nonemal a grosses Dankeschön an die Organisatoren des Herbstausfluges. War an ganz schöne Tag und für mich das Erlebnis, zum erstenmal auf dem Weissenstein gewesen zu sein. Au die Fotos sind gelungen!
Gudrun 

Kauderwelsch oder Deutsch?
03.08.2016
14:57:44

email.png machine.png 
Braun, Rolf  
Das Kauderwelsch von denjenigen, die unfähig sind deutsch zu schreiben, landet automatisch ungelesen in meinem Papierkorb.
Rolf 

dudle
12.06.2016
12:29:58

email.png machine.png 
Schmidli Fredi 
Tschau zämme liebi Lüt,
ka me möglicherwys dr Dudle au uff d'Homepage bringe oder s Ergäbniss,
dass me ka nocheluege wär uffmacht!!
Jo, so muess me nid ko wenn eim dr Türöffner nid passt.smiley
liebi Griess
Freeedi
ps. e gueti Home-Patsche Danggerscheen 

1   
 

 

 


  Einladung zum Neujahrsapéro 



Franz
Erb feiert Geburtstag!
Einladung und Anmeldeformular im Mitgliederbereich


 
24. ord. GV am 12. Februar 2018
Einladung und Anmeldeformular im Mitgliederbereich


Bilder vom Santiglaus 2017 
findet ihr im Mitgliederbereich

 

 


  Einladung zum Neujahrsapéro 



Franz
Erb feiert Geburtstag!
Einladung und Anmeldeformular im Mitgliederbereich


 
24. ord. GV am 12. Februar 2018
Einladung und Anmeldeformular im Mitgliederbereich


Bilder vom Santiglaus 2017 
findet ihr im Mitgliederbereich